5 haftalık gebeyim. İlk doktora gittiğimde progesteron hormonumun düşük olduğunu söyledi ilaç ve iğne verdi düşük tehliken var dedi. İçim rahat etmedi bir başka doktora daha gittim oda olacaksa olur bu ilaçların hiç bir faydası yok progesteron hormonu beta hgc yükseldiği sürece önemi yok dedi ama ben ilaçları kullanmaya devam ediyorum çok tedirginim daha önce başına gelen var mı ?