ilseng bende çarşamba günü gittim doktora 2.30 çıktı değer Rahim kalın 1 hafta sonra tekrar bakalım şimdi adet söktürücü vermiycem dedi gitmeden öncede belirsiz çizgi görür gibi olmuştum ben bugün tekrar test yaptım çizgi koyulaşmaya başladı 5 liralık test yaptım ve gördüm belki çok yenidir aynı durumu yaşıyoruz sanırım şuan