Merhaba Kızlaarr
bu benim 2. Gebeliğim.. 7 haftalığız..
çok aşırı mide bulantım var, ictiğim sudan bile midem bulanıyor, ilkinde hiç böyle değildim😔
ilkinde 20. Haftada cinsiyetini öğrenmiştim..
siz kacıncı haftada öğrendiniz?
Ve en çok neyi aşerdiniz ve cinsiyeti ne oldu? 😂