Busra5115 selam hanımlar daha once bir kaybim var şimdi tekrar hamileyimm 13+3 sizinkilerin cinsiyeti ne zaman belli oldu
Kayraesra Busra5115 14. Haftanın içinde gittim ihtimal verdi ama daha erken öğrenen arkadaşlar var bende sabirsizla bekliyorum 😊💕
Zeynep1122 Busra5115 ben de dün gitmiştim doktora aynı seninki gibi 13+3′tü. Doktor bakar bakmaz erkeğe benziyor dedi 🥰🌺
Ruveydaasker Tatlisannedilekk benımde bı kzıım var bende çok heycanlym Rabbım ıns hayrlısıyla bı oglan nasıp eder
35ebrar35 35ebrar35 kiza benzettim ama emin degilim dedi banada eger kizsa 2ci prensesim gelicek netlessin die bekliyorum