37 haftalık gebeyim ilk gebelik ve Ncr Dilara Basata gidiyorum çok memnunum güler guzlu tatli dilli bir kadın dogumu da orada yapacam hayırlısıyla ilk oldugu icin cok korkuyorum ama o kadını görünce korkum kalmiyor hep motive ediyor bide yaşım viraz küçük. Küçük yaşta anne olacak kaygılarim daha fazla ve sorunlu bir gebelik geçiriyorum tavsiye ederim doktorumu doğum ücreti olarakta 2000-2500 civari bir şey ve bütün annelerin inşallah tez zamanda bebeklerine kavuşurlar bu arada Atarsa 27 GAZİANTEP 🤗👼