Bende 24 haftalığa girdim hareketleri azaldı gibi ama mesela akşam olduğunda bi basliyor yarim saatte atiyor arraliklarla veya 1 saatte bir ama gundüz sanki habire uyuyor çok mu üşengeç bilemiyorum ama tehlikeli bi durum değildir ya gelisim aşamasında ve kilo aldıkları için mi uyuyorlar habire bilemedim 😂