Bende burda durayım bari😊 🙋♀️ kız annesi olucam Allah nasip ederse 28+4 olduk hala daha karar veremedik ama Asel hoşuma gidiyor anlamını da beğeniyorum Aseli tek koymakta istemiyorum sanki yanına bir isim daha eklenmeli gibi geliyor😃 işim daha da zorlaştırıyorum galiba 🤭😄