Arkadaslar bişrniz var mı acaba yardımcı olurmusnz dün birden karnımın sol tarafına bi agrı giridi sanki apandisim patlayacakmış böbrek sancısı gibi elektirik gitmiş gibi ızun sürdü biz dogum mu başladı diye bekledikk sonra gecti bu gün aynı şekilde sağ tarafımda oldu uzın sürdü biraz sonra durdu simdide ara ara hafıf sızılar giriyo karnıma bunu yaşayan yada bilen var mı