Klasikleşmiş olan cümleyi bende kurayım hamileliğim doğum hikayelerini okumakla geçti özellikle normal doğum çünkü evlenmeden önce dahi hep böyle bi doğum korkum vardı hamileliğim bu korkunun on katıyla geçti acı eşiğim çok düşük iğnede bile tansiyonu düşen bir insandım meğersem değilmişim 😂
Gelelim başlangıcımız 🤎
hamileliğim ilk 3 ayı normal geçti sadece bi kaç defa kustum fazla miğde bulantım yoktu ama kötü olan şey o kusmayı yapana kadar hastanelik oluyordum her seferinde de hastane yolunda kusup bie oh çekip eve geri döndük 😂 baş dönmem tansiyonum falan düşüyodu kusunca rahatlıyodum 🤲
son 2 aya kadar vel hasıl kelam gayet iyi bir hamilelik süreci geçirdim ama son ay aşırı miğde yanması beni perişan etti geceleri uyuyamıyordum bazen allahtan ki ara ara gelip giden yanmaydı.
adetime göre 36 ama doktoruma göre 37 haftalıktım ne zaman doğuracam nasıl olacak nişanım nasıl gelecek diyerek geçti son 2 haftam.
bir gece ufak ufak ağrılarım oluyordu sabah lavaboya gittiğimde nişanım gelmişti o günde kontrolum vardı doktoruma söylerim dedim ama ağrılarım da yok değil gittik hastaneye eşimle nişanım falan geldi sanırım dedim nst çektir gel dedi. Gittim ilk defe alttan muayene edicm dedi tabi ben tirtir çünkü korkuyorum 3 cm açıklığın var dedi bu arada muayene öyle abartıldığı gibi değildi dayanabiliyosunuz.
neyse yatış verdi bana bende yok eve gideyim hazır değilim 2 saate gelirim dedim tm dedi eşim işlemleri yaptı eve geçtik. Sancılarımı ewde çekmek istiyorum ben tabi gelip gidiyo düzensiz akşam 7 gibi hastaneye gittik nst bağladılar sancım çokmuş ama ben hissetmiyordum o kadar olmazsa suni sancı veririz böyle geç doğurursun dedi bem kabul etmedim doktorunla görüşecem dedi kabul ederse yaparım dedi ebe .
her neyse alttan muayeneler devam ediyor sancılara dayanbiliyorum 5 cm olduk artık tekrar muayene ederken suyumu patlattı ebe allahım ondan sonra gelen sancılar şuan nasıl dayanmışım diye hayretler içindeyim gerçekten ölecem zannettim suyum geldikten sonra ki sancılar da 😔 doktorum geldi bem nstdeykn bebeğin kalp atışları sıkıntı düzelmezse sezaryne alacam dedi o an oh dedim yeterki bu acılar geçsin bi serum verdiler şeker varmış içinde bebeğin kalp atışları değişti şükür 🤲😂 sancı çekmeye devam 8 9 derken 10 cm olduk tabi ben bende değilim yani 🤦♀️
gittik en son doğumhaneye bi 10 dk falan yeere çömelip durdum hemşire nasıl rahatsan öyle dur ve gelince ıkın dedi bende öyle yaptım sonra doktorum geldi başladık ıkınmaya en son yapamıyacm dedim doktorum dayan az kaldı dedi oksijen verdi bana 2 3 ıkınma derken birden kucağımda bi sıcaklık ve ağlama sesi o an gerçekten tarif edilmez birşey dünyanın en mutlu en rahat insanı oluverdim bi an pamuk gibi 🤪 O rahatlığı derlerdi de inanmazdım bütün ağrılar acılar gitti bi an 😂 doktor başladı dikişlere 4 5 tane dış dikişim vardı sanırım 15 dk falan sürdü güzel ıkınmışım ebe hanım ilk doğumun olmasına rağmen çok iyiydin dedi 🙈 sonra ordan kalkıp yürüyerek odamıza bebeğimin yanına geçtim kucağıma aldım ilk defa tarifi zor ❤️ Eşimin ailesi benim ailem herkesi gönderdik annem ben senin yanında kalacam dedi onuda gönderdik ben bebeğim ve eşimdik sadece hastanede en güzeli en rahatı 🤎 1. 50 geçe falan doğum yapmıştım sabah bebeğimin kontrolleri bittikten sonra 9 gibi eve geçtik şuan 50 günlük ve suyu çok seviyor 😂 duştan çıkarınca feryat figan vay efeniim beni neden havluya sardınız da suda değilim sarı civcivim😂😂 sormak istediğiniz bişey varsa cevaplarım 😊
Özel bi hastanede bu koronalı günlerde doğum yaptım şansıma ki sadece ben vardım ve bi bayan o da ben doğurmadan önce sezeryan olmuş odasındaydı yani meydan bana kalmıştı 😂😂😂
Rabbim hepinizi bi sancıda kurtarsın olmayanlara nasip etsin gerçekten evlat başka bişey ❤️