Nurufuk Gonay hareket 14 haftadan beri hissediyorum 2.gebelik 😊birde zayıf bir gebeyim çok çabuk hissediyorum ben
Sedaca Nurufuk ya ben daha da erken hissetmeye basladım suan 13 haftalığım gaz falan dıyorlar ama ıkıncı gebelıgım ve 54 kiloyum bariz bebek hareketi🥰 gazı ayırt edebiliyorum çünkü. Göbek deliğimin hemen altında oluyor
Sedaca Meryempalabyk olabilir canım daha erken ilk gebelik için sırt ustu yattıgımda karnımı okşuyorum hemen orada bir tepki oluyor ya da yemek yedıkten snra