Nefesinannesi1 Kızlar 3. Trimester dönemimden beri nabız atışı gibi düzenli hareket hissediyorum nerdeyse her gün. bazıları hıçkırık bazıları normal hareket diyor. Yaşayan var mi? Su an 32 haftalığım .
eylul_asil Nefesinannesi1 hıçkırık işte o 🥰 ahh hiç unutmicam o hickiriklarini pıt pıt pıt bı dk sonra falan bitiyor haftan ilerledikçe dışarıdan bile belli oluyor hickirigi Allah’ım ne güzel bı duygu o 🥰🥰
SekerMerve Nefesinannesi1 30 haftalığız ben de hissediyorum çok farklı bi his hareket gibi değil. Artık her şeyi her tekmesi hıçkırığı iyice mutlu etmeye başladı bizi🤗🤗 sağlıkla helsin miniklerimiz
Nefesinannesi1 Teşekkür ederim kizlar😍 son zamanlarda iyice arttı gelişimini destekleyen bisey sanırım hıçkırması