Sizde uyku sorunu yaşıyor musunuz? Uyum var ama yatıyorum sanki içimdeki kan dolaşımını hissediyorum her yerimde öyle değişik enerji oluyor ki dalamıyorum uykuya ha bide çok nefes alamıyormuş gibi oluyor haftadan haftaya ilerliyor bu durum gerçekten çok zor nefes alamamak darlanmak 😕