Ben elime iğne batsa canım acayıp yanardı. Ameliyat anestezi her şeyden çok korkardım. Bir gecede 3 ameliyata girdim.. Başa gelince her şey çekiliyor ve unutuluyor.. Sakin ol. Hiç doğurmadım ama şöyle düşün doğum senın için Bı kurtuluş olacak, illa ağrın olacak ama kimse bu ağrıdan ölmedi.. Yada 2.3.düşünenler var demekki çok korkulacak bir şey değil.. Bide kendim için şu cümleyi kullanırım.. “Cesur insanlar bir defa ölür, korkak insanlar hergün..” Bana deseler ki o kadar ağrı sancı çekeceksin inanmazdım. Ama hepsını yaşadım ve bitti.. O anda ağrı çekersin ve sonu güzel biter. Ben ameliyat sonrası iç kanama geçirdim. Aynı gece aynı yerden 2 kere kesilmenın ağrısı yanında çok daha az yaşayacağın. Ve çocukta yok kucağımda..1 günlük doğum için 9 ayını yakma derim.