Neslihan_Elisam ilk adet sancısının bir tık üstü olarak başlar 10 dk bir falan vurup gider.Düzenli olduğu için ne oluyor dersin zaten.Sonra bu zaman azalar bir kaç saat 8 dk bir 5 dk bir zaten o sancı seni dr götürüyor.En son 2 dk bire düşüyor,sonra durmuyor ve Doğum oluyor.Ama hiç sancısı olmadan acılması olan yada Doğumu başlaması gerekenler insanlar var.kontrollerini ihmal etme Doğum yakınsa bebek hareketlerini takip et ona göre yol izle..