Hic dış gebelik mi degil mi diye dusunmeyin. Kendinizi ve bebisinizi strese sokmayın lutfen guzel düşünün güzel olsun🤗20 mayista hcg sonucum 140tı. Degerimin artmasini bekledim ve doktora gitmedim. 27 mayista tekrar hcg yaptirdim 1646 çıktı. 29 mayista 5270. değerde keseyi gördük çok şükür 😊 zaten cok hızlı bir şekilde artıyor hcg. 2 gun once 1646 idi. Doktora gittim vajinal ultrasonla bakti keseyi gördük hersey guzel ama kontrol amacli tekrar hcg yapalim dedi 5270 çıktı🙈 ilk gebeliğim olduğu için bu artışa cok sasirdim tabiki😂 umarim bebislerimiz saglikla gelirler💕🐣 (bugun 6+0 olduk bu arada) haftaya bebisi gormek icin gidicez💃