Ayse4141 bende çok kararsızdim bu kararsızlığımı doktoruma açıkça söyledim. Oda bana güzelce enine boyuna anlattı ve yaptirmadigimda oluşacak riskleri anlattığında ikna oldum yaptırmanın bir riski olmadığını iki dilim baklava yemekle eş değer olduğunu söyledi ayrica ücretsiz bı şekilde sağlık ocağında bile yapıldığını söylediginde bunun ticari kaygıyla yapılmadığına beni ikna etti . Ailelerimizde şeker hastası olduğu için riske atmaya değer görmedik çok şükür çıkmadı ama forumda gebelik şekeri yüzünden sorun yaşayan çok anne var