26_26_26ggg Oozade ben Ümit’e gidiyorum batıkentteki Murat şenola normal doğum 4250 sezeryan 4500 diye biliyorum 2 ay önce böyleydi cnım
Oozade 26_26_26ggg bende ünite gidiyorum yeni başladım dilek hanıma gidiyorum. Sizce ücretler uygun mu
26_26_26ggg Oozade değil tabikide Çok pahalı muayane tahlil vs. ama başka bi yere gitmek gelmiyor içimden :(
Oglusannesi26 Merhaba, bende özel anadolu hastanesine gidiyorum Tanser beye herkese tavsiye ederim çok anlayışlı, ilgili bir doktor.. 🙂