Normalde bende kurumumda idari izinliydim,benim de trombosit sayımda düşüklük var,kanım pıhtılasmiyor 61.000lerde ve bağışıklık sistemim cok düşük sağlık Bakanlığı’nın belirttigi kronik rahatsizliklar listesinde kanı pihtilasmayanlar da var, bununla alakalı rapor sunsam idari izinli sayılırmiyim ya da bu durumda olan var mı hastalik kapmaktan çok korkuyorum