Blcns Muberraonur ben nivea almıştım canım ama bir arkadaşımın bebişinin yüzünde isilik gibi şeyler çıkınca korktum mustela şampuan ve pişik kremi aldım. Bitene kadar onu kullanacağım. Sonra da niveaya geçerim
lavienrose Muberraonur az once mustela almayı düşünüyorum yazmıştım. Şuan en uygun hepsiburada’da dayanamayıp aldım valla ben o da çıksın aradan diye😂😂😂😂
kedilervekaranfil Kozaannesi Bana da annem mustelaya alıştırma her zaman alamazsın demişti. Ama bizde cilt sorunları çok oluyor kardeşimin kuzenlerimin ve benim de bebeklikte hep cilt sorunlarımız vardı bebeğimde de olsun istemiyorum. Yorumlarda dokuz ay kullandıklarını bir yıl kullandıklarını yazmışlar. En kötü ihtimal altı ay gider diye düşünüyorum şampuanı. Duruma göre başka bir markayla da birlikte kullanılabilir. Her gün yıkayacağım için 5 gün mustela iki gün Başka marka öyle düşündüm 😄
Tugce1408 Blcns bencede mustela gibi bitkisel iciriklu kullanin karsilastigimiz sorunlarin cogu dalin ve niveadan cikiyo onlari 5 6 yasindan spnra kullanmanizi tavsiye ederim
Fossey İçeriği temiz olmalı önemli olan bu. Ben incia markasının pişik kremini ve yağını aldım. Trendyolda indirimde ikisine 70 lira verdim. Mustela’da içeriği temiz önerilen bir marka fakat bana pahalı geldiği için incia tercih ettim.
Tugce1408 Fossey incianin urettigi siveno markanin bebekler ovin kopuk sam var sadece biri ecz kanali biri market kanali aklinizda bulunsun derim bitkisel icerikli
Belmaaa Muberraonur canım mustela çok pahalıydı ben de araştırdım mühendisin oğlu tılsımlar listesinde de var Hipp marka aldım. Hem saç hem vücut olması da hoşuma gitti içeriği temiz kokusuz inşallah iyi gelirse almaya devam ederim
RuzgarsMommy Şimdi hepsini Musteladan aldim setin baya büyük boyutlari baya bi zaman kullaniriz bitince belki kremini yağını değiştirirm ama şampuan değiştirmem Hepsiburada dan 250 tl ye almıştım