tugce67-67 Mustafaemine 12 de erkek olduğunu öğrenmiştim🙈erkekse genelde belli oluyor ama kızsa hemen söylemiyorlar tabş sadece tahmin ediyoruz daha erken diyor doktorlar🤗
Yenianneadayi2208 Mustafaemine ben 11+5 te öğrenmiştim ve cinsiyeti de değişmemişti.Biraz bebeğin pozisyonuna , doktora ve kullanılan cihazın kalitesine de bağlı.Ben perinatologdan 2’li testte öğrenmiştim cinsiyeti ☺️
Papatyali Mustafaemine kızımda 11+6 da kız demişti 17. Haftada kesin kız dedi şu an 11.haftalığız dün gittim söylemedi çok meraktayız ama 14 15 ten sonra kesin belli olur o zaman öğreniriz bence
hulyatkknt Mustafaemine doktor ancak tahmin eder kesin bişi demez canım bize de 13. Haftada erkek olma ihtimali çok yüksek siz yine de hazırlık yapmayın dedi 16. Haftada erkek olduğu kesinleşti.
Mine4 Mustafaemine Ben 12.haftada öğrendim %90 erkek dedi doktor 32.haftadayım oğlum olacak inşallah:) erkek bebek daha çabuk belli oluyor