Defalarca acillik oldum mesela en son hatırladığım tansiyonum 7/3tü. Gözlerim yarı baygın kendimden geçmişim kusmaktan doktor hemen serum falan taktı saatlerce yattım, acil doktoru da aynı şeyi söylemişti simdi burdan çıkıyorsun ve yiyebildiğin kadar yiyorsun, hocam olmuyor kusuyorum almıyor midem dediğimde kendini zorla ve kussanda ye bebek alır vitaminini demişti yani diyeceğim besleniyor onlar sen yeter ki bırakma kendini zorla biraz 😊