Ky2406 merhaba canım aramızda birkaç gün var, dün akşamüstü benmde nişanım geldi sanırım. Sanırım diyorum cünkü ilk dogumum olacagı için tecrübesiZm. Nişandan sonra sancı başladı bugün akşama kadar durdum takipte kaldım. Doktoru aradıgımda kanama oldugu için bakılmasında fayda var dedi acile gittim ama sancım yok gibi bişeydi. Nst de de az sancı cıktı. Açılma varmı dye kontrol ettiler. 2cm açılmam varmış gece takiptw kal artarsa gel dedi. Şuan bebeğin baskı yaptıgını hissediyorum artarsa yatış için tekrar gtcem. Kasılmalar normalmiş ama kişiden kişiye de değişir dedi. Bence sende biraz takiptw kal gecmezse doktorunu bilgilendir. Uzun oldu ama inşallah faydalı olur sana☺