neslisahduruyubeklerken tugbacelik ben dalin aldım hem sıvı deterjan hemde yumuşatıcı. Bir de çok sıcak derecede yıkama derim ben 20 de yıkamama rağmen hafiften çekti kıyafetler...
Zeykem tugbacelik canım ben roxy granüllü sabun tozu aldımm mi gibi ve kucuk aldım 9.90 aama 10 yıkamaya gıder bır ıkı tane daha almayı dusunuyorm
seymos tugbacelik kırk derecede dalan roxy ile yıkadım ve şu renk karıştırmayan mendiller varya ondan attım renkler birbirne fln geçmemiş. Bir saat on dakikalık programda yıkadım dışarıda güneşte kuruttum hepsini de ütüleyip kaldırdım. 35. Haftamdayım
Aysealty neslisahduruyubeklerken 20derecede nasıl çektiki camasırlar bebiş dogduktan sonra daha yüksek derecelerde yıkamak gerekicek.bence çekmemiştir cnm zaten minnacıklar ya gözümüz alısmadı heralde daha ütüleyince toplar diye düşünüyorum
Nazlibicicek NeslihanPiaAbac bende falan roxy le sizin gibi otuzda yıkadım çekme solma yapmadı. Mis gibi oldular
Nuriye66 seymos 1dem benim de ilk oğlumdan kalan kıyafetler var ayarladım çok fazla almamaya karar verdim bir iki ay
gigi Kızlar yumuşatıcı kesinlikle önermiyor uzmanlar zatürre astım bronşit bunların kapılarını aralıyormuş alerjik reaksiyonu olabilir diyor Dr doğduğunda bir bakın isterseniz internetten ona göre kullanırsınız yine de siz bilirsiniz
TospikAnne Valla toz deterjan alma da ne alırsan al ccanım. Sudda zor eriyor. Tenle teması halinde sakıncalı sonuçlar doğuruyor. Bebek için değil yetişkinler içinde geçerli bu. Onun dışında benim makinemde bebek programı var 60 derece. Kendisi otomatik ayarlıyor. Biz daha önceden yiğenimde yıkadık 60ta ve hiç bir şekilde çekme renk karışması olmadı. Ayrıca bir güzelde ütüledik onları kaldırdık.
Aysealty tugbacelik uni baby le 40derecede alergy plus programında yıkadm cnm makinende var mı bilmiyorm bende basında baby diye görünce denemek istedim☺Hiç bir çekme falan olmadı ütüledim mis gibi hepsi☺Yeni oldukları için sadece tozlular tabi 2saat yıkanmasına gerek yokmus ama bebiş dogduktan sonra kullanıcam.uni baby bitti simdi ebebek ten baby me alcam cok övdü arkadaslarım bide onu denicem.ayrıca yumuşatıcı kullanmayı hiç önermiyorlar bence gerekte yok
neslisahduruyubeklerken Aysealty kurutmanın etkisi olabilir canım valla bende anlamadım ama gözüme daha küçük göründüler makineden çıkınca
Yakamoz26 Aynen bencede 20 derecede çekmesine imkan Yok 😀Bende 30 derecede kısa programda yıkadım miss gbi oldu.deterjan olarakta dalan roxy öneririm sabun tozu sonuçta Bebek için olması gereken, dalin i Bebek büyüdükten sonra öneriyorlar
Aysealty neslisahduruyubeklerken ütüleyince toparlar cnm zaten minnacıklar basta banada öyle gelmişti biraz 🙈