Minanin_Annesi ben aldım daha yenı arkadasım almıstı memnunum dedı bende hem uygun hem güzel olsun istiyodum. 😊 oda yapıcagım ıcın yanıma olanı elyaza var sıtede kar yola 60 120 cm onu aldım ama boş olarak cıbınlık uyku setı sıtedekını almadım çünkü kendım dıktırcem. Yataktan memnun değilim bıtek sünger yatak 10 cm çok ince onuda ben kndım alcam. Zaten soyledıler ekstra 20 lıra uygun olunca ben kndım almayı tercıh etmştım. Eşim 10 dk kurdu gayet güzel ve uygun😊