Kızlar dün gece sancim var di girip çıktı sürekli ve idrarimi yaparken yanma var di.acile gittik idrar verdim ve nst ye baglandim oradaki ebe bana bebegin aşağıda dedi kızlar ve ben 30+3üm 😶 nst ve idrarimda bir sey çıkmadı eve geldik hala aynı devam ediyordu sancim doktoruma mesaj attım ama cevap vermedi daha kızlar ebenin dediğine çok korktuk eşimle 😢yardımcı olurmusunuz içimi ferahlatmam lazım benum gibi olan var mı veya varmıydı?