23 haftalık gebeyim, hamileligimin başından beri idrar yolu enfeksiyonum var. Bu zamana kadar neredeyse dört kutu antibiyotik, bitkisel ilaçlar, duyduğum yöntemler vs herşeyi kullandım denedim ama yinede geçmiyor.. enfeksiyonun zararlı olduğunu söylüyor herkes ama doktor ultrasyon muanesinde bebeğin sağlıklı olduğunu söylüyor yinede tedirgin oluyorum 😔