Naciyee bence doğru değil canım ben çokta güzel birkaç ıkınmada doğurdum kızımı evet acı olmuyor ama büyük tuvaletin var gibi ıkınmayı hissediyorsun.Doğumdan sonra çok şükür kızımda iyiydi o ağrıyı acıyı bebek çekse doğumdan sonra ne kadar iyi olurdu bilmiyorum