Gd1992 bebek yerlesiyo derler birde agrılar olabşlrmiş bende 12 haftada olmustu kendımı cok yordugum bi zamandı enfeksiyon cıkmıstı birde bende zaman zaman agrılar oluyordu. Ama yinede her ihtimale karsı doktorumla görüşmüştüm hemen gel bakalım demişti bi sıkıntı düşük tehlikesi olmasın diyeymişti. Sizde yinede bi doktorunuzla görüşün tedbir amaclı