2 tane normal doğum yaptım şuan 38 haftalık gebeyim iri bebek olduğu için sezaryan ihtimalim var ama nerdeyse dr a doğumu siz başlatın sezaryana gerek kalmasın noktasındayım ama devlet hastanesi olduğu için senin talebine pek bakılmıyor bende bekliyorum eğer bebeğinin ve senin için bir sakıncası yoksa normal doğum derim dikiş acısı o noktaya geldiğinde sona yani hiç gözüne gözükmez çok kısa süren bişey bide nerden makas atıldığına veya yırtıldığına bağlı uyuşmayan bölge var uyuşan gölge var benim 2 doğumum da kısa ve kolay olmuştu doğum sonrası da iyiki normal yapabildim die çok şükür ettim