cokkasmabeabi Sanırım bı oğlum olacak ismini mücahid koymayı istiyoruz ama huyu suyu nasıl oluyor? İsmin karaktere ve huya yansidigina inanıyorum çünkü.
Eemmyy cokkasmabeabi benim orta okulda bi arkadaşım wardı, çok kibar,anlayışlı we sakin biriydi. DüZgün bi kişilikti çok sewerdim☺️
Deletedmom191 cokkasmabeabi eşimin ustasının ismi ailece görüşürüz çok iyi bi insan bizlerle yaşıt çalışkan işinde başarılı biri 2 kızı var güzel bir ailesi var mutlular evinde bağlı sevecen insancıl
cokkasmabeabi Matmazelilii bebeklikleri de rahattır inşallah 😂 gözümde yağız karakterli bı delikanlı canlanıyor ama hiç böyle bı isim duyduğumu hatırlamıyorum cevreden
Sezensu cokkasmabeabi Hiç aklıma gelmezdi bu isim ama çok tatlı geldi kulağa 😊 siizn için bi anlamı mı var
cokkasmabeabi Sezensu aslında yok. Kızımın ismi Serra Kur’an’da geçiyor diye koyduk, bunda da o tür bı isim aradık mücahidin anlamı da din uğruna savaşan anlamına geliyor, birkaç isimden eşim bunu beğendi benim de aklıma yattı ☺️
Duygu4444 cokkasmabeabi kardeşim ve arkadaşımın adı Mücahid , anlam olarakta çok güzel huy olarakta merhametli oluyorlar arkadaşım doktor oldu kardeşimde geçen yıl subaylığı kazanmıştı :)
zeyzey95 cokkasmabeabi bizim bi komşumuz vardı mücahid amca yani öyle yaşlı değildi 45 falan biz apartmanın önünde oyun oynardık sohbet falan ederdik o da bodrum katta oturuyodu sesimizden rahatsız olup boxer ve atletiyle bizi kovalamaya çıkardı 🤣 mücahid ismini duyunca aklıma hep o gelir
Elvinmelvin Çocuk için biraz ağır degilmi.ilerde yurtdışına gitmek isterse falan zor olabilir.ben dini ,dili,rengi belli eden isimleri çok tasvip edemiyorum. şimdi adı mücahid olup gitarcı olsa mesela?yada çocuğa devrim ismini koyuyosun çocuk imam oluyo 😀
cokkasmabeabi Elvinmelvin yani her şey olabilir biraz yetiştirme biraz da arkadaş cevresiyle alakalı bı durum 😀 ama ağır geldiğini düşünmüyorum biraz da yapı olarak sakin oturaklı olmasını istediğim için bu ismi seçtim ilkten çekince böyle oluyor sanırım. Eskilerin neden Durali durmus koyduğunu çok iyi anlıyorsun 🤣🤣
minito cokkasmabeabi eşimin ismi mücahit, iki tane de arkadaşım var eşimle öncesinde de arkadaştık aşırı merhametli ve sakin yapılı biri çok şükür evlenmeme karar veren etkenlerden biri de oydu:) diğer arkadaşlarım da çok sakin ve iyilerdir ismini cok guzel taşıyorlar 🌸
Elvinmelvin cokkasmabeabi ısim karakteri belirler derler ama asla inanmıyorum.benim adım çok kullanılan bı isim ama ben çok sakinimdir aynı isimde ki arkadaşım yerinde duramaz.Dedemin adı Hasan di .çok sınırlıydı erkek kardeşimin adı Hasan mülayim koysak yerimiş yani