Dün ilk defa doktor kontrolüne gittik bebeğimiz 7 haftalık idrar yollarında iltihap var dedi ve uroday tek kullanımlık ilacı verdi fakat internette kullanılmaması gerektiği yazıyor bazı doktorlar tavsiye etmiyor ne yapmalıyım? İlacı kullanan oldumu sizlerden???