Busimss canım merhaba seninle daha önce konuşmuştuk tahir bey hakkında . Benim de kaybım var şuan hamileyim demiştim temkinli davranmak istiyorum demiştim hatırladn inşallah 😊 malesef bayramın 1.günü bu bebeğimi de kaybettım düşük yaptım sonra kürtaj oldum. Sen genetik testi yaptırdığını söylemiştin beni kimse yönlendirmedi ama 2kaybım olunca gitmek istiyorum randevu aldım araştırma hastanesinde acaba gidince ne demek gerekiyor. Genetik testi, kromozom, pıhtılaşma bu kadar şey demem yeterli mi. Şimdiden teşekkür ederim🙏