18 Haftalık gebeyim, 1 hafta önce ultrason muayenemde doktor amniyotik bant gördü, ve başka doktorlarada gittim onlarda evet dedi destekledi bu bantı. Sonra 1 hafta sonra yani dün tekrar kontrol ettirmeye gittim içimde çok büyük bir korku ile bir yerine dolanır eder diye düşündüm, ve doktorlar baktı ki bant yok kaybolmuş çocuk ayağı ile falan itmiş yada kopmuş gitmiş ve kaybolmuş bant. Çok kısa sürede kaybolabilen bir şey bu, ben o 1 hafta ne yedim içtim hatırlamıyorum bile ama korkmayın.. Allah büyük tevekkül etmek lazım