Cidem53 Kasık ve bel ağrısının aşırı olmadığı müddetçe olması sorun teşkil etmez dedi doktorum. Mide ağrısına da soda iyi geliyor. Ben o şekilde rahatlamıştım. Az az ve sık yemek yerseniz mideniz daha rahat edecektir. Çünkü şu an bebek baskı yapıyor mideye bağırsaklara, eski işlevini yerine getiremiyor.