CgdmZtrk Emirnannesi hayır. Suda eriyen içemiyorsanız MAGOSİT hap alın o da aynı. Hep daha basit içmesi
Sevilay80 Emirnannesi bana doktorum magnezyum ıcerken maden suyu ıcme demıstı o yuzden bende magnezyum tozunu suya atıp iciyorum maden suyu ıcemıyorum
denizsn Emirnannesi maden suyun da tuz da var o yüzden çok içme ödem yapar dedi doktorum.Suda eriyen magnezyum içiyorum hafta da 3 4 gün ara sıra da canım isterse maden suyu.
Barkoddg CgdmZtrk Offf şu yazdiginizi bir kac gun önce gorseydim keske. Doktor suda eritilenden verdi hayatimda oyle igrenc bir sey icmedim ben bir de cok pahaliydi mecbur icecegim artik😖
CgdmZtrk Barkoddg tam magnezyumdan kurtuldum derken kalsiyum verdi doktor. O da suya katılıp içiliyordu o daha iğrençti. Onu da bıraktım çiğneme tableti aldım ZENTIUS. Aklında bulunsun
Barkoddg CgdmZtrk Canim bir de magnezyumu tok karnina içiyoruz degil mi doktor sadece ismini erdi sabah aksam kullan dedi. Eczacinin ciragi da bilmiyorum ac tok dedi brn sabah tok ictim ama😞
Seter Barkoddg bana böyle bişey vermedi ihtiyaç yoktu sanırım sizin değeriniz mi düşüktü acaba 33 olduk biz
Barkoddg CgdmZtrk Kasilmalar oluyordu o da erken dogumu tetikliyormus galiba onun icin verdi. Galiba dediginiz gibidir.
Torro Kızlar suda eriyen Efermag magnezyum kullanıyorum, limonata gibi çok hoş bir tadı bar 😊 aklınızda olsun.
Gencanne25u Barkoddg efermag kullan limonlu güzel yani kötü değil ☺️ Hergün 1 tane tok karnına suda eritiyorum bende içmediğimde çok ağrılarım oluyo maden suyu onlar kadar karşılamıyo olabilir.