Lavinia__ Kızlar bilgisi olan var mı acaba hafif böyle beyaz sulu bir akıntı geldi pijamam çamaşırım falan ıslanmış ama çok değil akıntı mı değil mi anlayamadım sancım falan da yok🙄
busraydinli Lavinia__ son haftalarda akıntı çok geliyor ya belki akıntıdır veya nişandır. Bende söylediğin gibi olmadı şimdilik 37+6 gün benim de
Nazliiiiii Lavinia__ bende oluo akıntymş akıntım cok sıvı gelıo ama daha dun bktrdım suyum mu dye deqlmş 40+0 ım ama bn
Bebibebi Lavinia__ aynı şey bndede oluyo bn başta nişan sandım ama 1 haftadır bu şekilde devam ediyo 37+3 üm bnde
Lavinia__ Bebibebi zmasn geçtikçe zorlaşıyor durumlar 😁 değişik bir hal alıyor Allah bir an önce kavuşmayı nasip etsn