EylulEsen Kızlar arkadaşım pazartesi günü sabahtan aşı, öğleden sonra ise detaylıya giricek. Sizce her ikisini aynı gün yaptırmasında bir sakınca var mıdır?
Seda1208 EylulEsen bende Perşembe günü sabah tetenoz aşısı olacağım öğleden sonra detaylıya gireceğim sanmıyorum bir sakıncası olduğunu ultrasonla bakılıyor sonuçta yine ben sabah sağlık ocağına sorarım gittiğimde ☺️
EylulEsen Sevilay80 Wonderanne Miniginannesiiii1111 flowermom_12 rose90 YagmrK Hll3434 Blackpink Seda1208 cokkasmabeabi Hepinize teşekkür ederim kızlar 🙋🌺
Hll3434 Aşıdan sonra bebek hareketlerinde azalma oluyor diyorlar ama detaylı icin sorun olur mu bilmem
Sevilay80 Hll3434 canım yok ole bısey ya ben 20.haftada asi oldum zaten ebe bebek ın kalp atısını dınlıyo kucuk Bı makına ile Allah a sukur ben hıc sıkıntı yasamadım hareketlerinde stres yapma kesınlıkle yok ole bısey yani zaten bebek hareketlerini tam hissetmeden ebede asıyı yapmıyor
rose90 EylulEsen aşıdan sonra bebek hareketlerinde azalma olabiliyormuş herkesde durum farklı oluyor ama sanki önce detaylı sonra aşı olda daha iyi bir seçim olurdu
rose90 EylulEsen eğer harekeklerde azalma olursa detaylı dan istenen verim alınamaz o yüzden önce detaylı sonra aşı iyi olur gibi düşündüm
flowermom_12 Detaylıdan sonra aşı yapılması daha mantıklı diyorlar bebek hareketlerı yavaşlarmış aşıdan sonra. Herkeste aynı mıdır bilmem.ya da aşıyı olup 3-5gün sonra detaylı yaptırmak
Miniginannesiiii1111 EylulEsen ben aynı gün yaptırmadım önce detaylı ertesi gün aşımı oldum belki etkisi olur diyerekten
Wonderanne EylulEsen detayliya girerken tok git hatta şekerli bir şeyler ye bol su iç yürü vücuduna işlesin bebek hareketli olması gerek
Sevilay80 EylulEsen ben detaylıda sorun olacagı nı duusnmuyorum zaten orda bebegın organların a bakıyorlar hareketleri onemlı degıl ki bastan asagı butun vucudu inceliyor benim 30 dk surdu 30 dk ıcınde Bı kere bile hareket etmedi yani