Gizemela ben hamileliğimi ilk öğrendiğim haftadan 32. haftaya kadar gittim . Bence buranın en iyi , en ilgili doktorlarından . bir kere oldukça sessiz ve temiz bir yer . mahremiyet diye bir şey var, siz içerideyken asla başkası alınmaz , hastalar aşağıda bekler , onun odası üst katta .. tek tek alınıyor içeri . çok sakin , sizi asla aceleye getirtmiyor , kafanızdaki tüm soru işaretlerimin tek tek sakince sorabiliyorsunuz. Ve bir sıkıntıda kendisine çok rahat ulaşabiliyorsunuz , çok kısa süre içerisinde dönüş yapıyor . her şeyden önemlisi hastalarını tanıyor :)