Zbyd_123 Bursa yıldırımda yaşıyorum özel doruk hastanesinden hiç memnun kalmadım bana doktor tavsiyesinde bulunurmusunuz? 12 haftalık hamileyim hala doktorum yok. Teşekkürler.
Sinemneset Zbyd_123 ben orda Enbiye Yılmaz’a gidiyorum Şeyma doğana gidiyordum hiç memnun kalmadım embiye hanım çok iyi tavsiye ederim kesinlikle bilgili ilgili
Seda16 Zbyd_123 çekirge doruk dilek doğan baş çok tatlı güler yüzlü ilgili bir kadın ilk konrtoldeb telefon numarasını verdi mesajlara aramalara cevap veriyor ben çok memnunum