Nehir08 bende oguza gidecem ya bu kontrolde degiscem . Gostermiyor filan dedi iki dakka dondu bebek ugrastik baya erkek diyor ama hic inanmiyorum bi anda döndü erkek dedi kordonda olabilir yani o an 21 haftalıkken gitmstm syan 23 um hala bilmiyorum 21 .haftaya kadar göremedi hatta. Sen kac haftalksin