Masal01 ben adana acıbademde yaptım dogumu normal doğum oldu. Doktorumdan o kadar memnun kaldım ki onun destegi sayesinde normal dogurdum hatta kızımı kucagıma verdikten sonra hala inanamadım doktoruma ben normal mi doğurdum şimdi diye konuşup durdum. inanılmaz bir insan hem çok ilgili her ayrıntımızla tek tek ilgilendi iyi ki karşılaşmısım dedim🙏🏻