Kızlar benim dün kontrolüm vardı normalde bebeğim benim adet tarihime göre 1 gün önde giderdi dün kontrolde 2 gün gerilemiş normalde 14+2 olması lazımken 14 haftalık dedi doktor bir sorun olmaz 2 haftalığa kadar kabul ediyoruz ama ilk 3 ay sorunlu bir gebelik geçirdim korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı