Aslında emzik ve biberona ihtiyacınız olup olmayacağı bile belli değil. Emziğe zaten genelde bebek karar veriyor her emziği almıyor. Bize ilk bebeğimizde emziği ilk aylar kullanmamamızı söyledi çocuk doktoru anne sütünü azaltabilir diye. Biberon da hiç kullanmadık. Köydeyim yine de bulunsun derseniz anne memesini taklit eden biberonlardan olması gerekiyor. Yoksa meme reddi yaşayabilirsiniz.