Dun doktora gittim kan sonucumla adet gunun uyusmuyo dedi.bhcg testi yapilcak sali gunu dedi. Normalde kan degerim benim gibi olanlar 1000 ken benimki 120ymis. Canim cok sikildi.korkulcak bise yok dedi.sali gunu bhcg kan alcak bakalim. Bebekte gelisim geriligi olur mu boyle olunca bilgisi olan lutfen