Pnryldrm20 Kızlar bebeğimin el örgüsü battaniyelerini yeleklerini falan yıkıycam makinede korkuyorum deforme olur mu ?sizler nasıl yıkıyorsunuz ?
Busimss Pnryldrm20 ben yıkadım birşey olmadı canım. Yüzlüler programında 30 derecede yıkadım açık renklileri ayrı koyuları ayrı yıkadım ne olur ne olmaz diye birşey olmadı ☺️
hunilimom Pnryldrm20 kısa devirde fazla sıktırma bisey olmaz bende fazla sıktırmıyorum hala da kullanıyorum birsey olmuyor
CananAkdag Pnryldrm20 Narin programında yada yünlü programında 30 derece de 30 dakikada yıkadık biz hiç birşey olmadı uzama kısalma sünme vs.
SerraKr Pnryldrm20 bir buçuk senedir yıkıyorum yünlü programda hiç bir şey olmuyor. Renklerine ve hassasiyetine dikkat etmelisin tabi. Kendi ördüğüm kadife ipten battaniyeyi hassas programda yıkıyorum mesela