Kızlarrrrr 39+5 oldum doğumu sabırsızlıkla bekliyorum haliyle benim gece 5 den suan saat 9 buçuk bu saate kadar ağrım var tabi gece ara ara uyuduğum zamanlar da oldu ama ağrıyla uyandığım da ağrılarım hala devam ediyor ara ara kesiliyor sonra yine geçiyor adet ağrısı gibi bele vuruyor dayanılmıcak gibi değil ama bazen öyle şiddetli geliyor ki allahım bu yalancı sancıysa doğum anacısına gerçekten dayanabilecek miyim diye düşünüp telaşlanıyorum ama ara ara geçiyor hep devam etmiyor o en güzel yanı anlamaya çalışıyorum şimdi doğum sancısı bunlr yalancı sancımı diye
ilk gebelik olduğu için bunu anlamak güçmüş gerçekten suyum ya da nişanım gelmedi benim o yüzden doğum sancısı olsa bile evde çekmek istiyorum o yüzden hastaneye bu sancılar yalancı sancıysa yanılıpda geri dönmek istemiyorum vallla napcam bilmiyorum 🤷🏻♀️😣😭😭😭