Merhaba hamişler anne adayları :)
canlarım ben 27 mayıs akşam test yapdım positiv çıkdı ama adetime daha 5 gün rahat vardı, diğer gün sabah yapdım az daha net çıkrı ama dün akşam yapdım çok hafifdi ama akşamli test 25 likdi ondan ola bilir mi acaba 3 kayıbım var 6 senedir çocuk istiyoruz ☺️ Benim gibi olupda gebeliği devam eden varmı🙏🏻