Kızlar merhaba.18+2 hamileyim ve ilk gebeligim.dun doktorda kontrolum vardi ve doktor bebek sağ kaşığının orda yani biraz aşağıda dedi günlük hayatta çok yorma kendini felan dedi ama benim moralim bozuldu.boyle bir durum yasayan sonradan düzelen yahut sağlıklı ilerleyen,doğum yapan var mı aranızda?