Merhaba arkadaslar ben bebesım dogmadan kıyafetlerını aksam yıkamak ıcın attım sonra eve serdim.aklıma bı batıl ınanc geldı dısarı sermedım kıyafetlerı ama ınanca gore serilmezmiş iyi degimiş topladım acaba evin icinde ya bısı olmaz .. yada ben mı abarrtım aksam yıkadım dıye