Mervee35 şuan 28 haftalık olduk canım,dediğin gibi haklısın çok şey yapmamak lazım işte biz doğu görevindeyiz şırnak cizre ilçesinde memleket antalya ailemden filan uzak olduğum için bide bebek için yoğunbakım ünitesi yok pek imkan yok yani anlıyacağın o yüzden tedirginliğim